Ziet niet alle films

Home Forums XBMC Windows Ziet niet alle films

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Krakerk 11 months, 1 week ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

madeef
    Member

Hallo een ieder,
    Ik ben nog een leek op het gebied met xbmc,maar wil er wel graag mee leren werken.
    Heb een htpc gekocht en wind7 eropgezet met xbmc eden.
    Nu heb ik een map gemaakt en alle films eringezet met iso,video ts,etc bestanden.
    Schraper moviemeter gemaakt,bij bestanden toevoegen pad aangewezen waar de map staat.Maar als ik nu bij video kijk speelfilms mis ik heel veel films,kuifje bv.een aantal mappen met vis tv etc.
    Ik heb op internet en op dit forum gezocht maar kan geen antwoord vinden helaas ik hoop dat er iemand is die me even op weg kan helpen zodat ik als leek ook met dit mooie programma kan werken.
    Alvast bedankt voor de reaktie’s.
    m.vr.g.
    Madeef.

Krakerk
    Member

Ga via het mnu video of speelfilms naar bestanden.
    Je kunt nu bladeren door je mappen en bestanden die worden gescraped door moviemeter.
    Bij de films die succesvol zijn gescraped zie je een dvd cover. Bij de bestanden of mappen die niet zijn gevonden verschijnt geen cover.
    Druk hier op i om filminfo weer te geven, bij de niet gescrapedte films komt een invoerveld.

Reden waarom moviemeter vaak flms mist is de benaming. Als deze niet precies overeenkomt werkt moviemeter niet.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.