This topic has 4 voices, contains 6 replies, and was last updated by eversteegt 49 days ago.
| Author | Posts |
|---|---|
| Author | Posts |
| November 18, 2011 at 21:02 #13948 | |
|
RpR |
Is er momenteel een werkende spotify plugin? Zoja waar kan ik meer info vinden? Alvast bedankt. |
| February 19, 2012 at 00:48 #14311 | |
|
hans |
je kan hem wel integreren in xbmc, zie https://github.com/akezeke/spotyxbmc2 |
| February 20, 2012 at 20:51 #14312 | |
|
koro |
Werkt wel alleen maar indien je een Spotify Premium account hebt. |
| March 28, 2012 at 23:11 #14507 | |
|
eversteegt |
Spotyxbmc2 is inderdaad zeer goed werk, maar het nadeel blijft dat het een “fork” is van de XBMC code met daarin aanpassingen en dat je dus ook altijd zelf XBMC handmatig opnieuw moet builden (en wachten tot de auteur zijn code heeft ge-merged met bv. updates of de final van Eden). Een nieuwe ontwikkeling is “Spotimc”: Dit is Spotify ondersteuning in een plugin! Voor een Alpha versie werkt het al behoorlijk goed (je kan playlists afspelen en zoeken). Installatie is werkelijk een eitje in Eden: Download de zip, zet hem op je HTPC in de homedir van de XBMC user en installeer hem in XBMC in je addons. Ondanks het mooie werk van “Akezeke” ga ik toch de ontwikkeling van deze plugin op de voet volgen! Ik heb Spotixbmc2 altijd laten schieten omdat ik de PVR functionaliteit van Lars Opdenkamp tot nu toe belangrijker vond (en geen zin had om twee forks te moeten mergen). Nu heb ik dus het beste van beide wereld: De PVR builds van Opdenkamp (Die erg goed up to date worden gehouden en nu ook op de final van Eden zitten) met Spotify ondersteuning via een addon! |
| March 28, 2012 at 23:15 #14508 | |
|
eversteegt |
Spotyxbmc2 is inderdaad zeer goed werk, maar het nadeel blijft dat het een “fork” is van de XBMC code met daarin aanpassingen en dat je dus ook altijd zelf XBMC handmatig opnieuw moet builden (en wachten tot de auteur zijn code heeft ge-merged met bv. updates of de final van Eden). Een nieuwe ontwikkeling is “Spotimc”: Dit is Spotify ondersteuning in een plugin! Voor een Alpha versie werkt het al behoorlijk goed (je kan playlists afspelen en zoeken). Installatie is werkelijk een eitje in Eden: Download de zip, zet hem op je HTPC in de homedir van de XBMC user en installeer hem in XBMC in je addons. Ondanks het mooie werk van “Akezeke” ga ik toch de ontwikkeling van deze plugin op de voet volgen! Ik heb Spotixbmc2 altijd laten schieten omdat ik de PVR functionaliteit van Lars Opdenkamp tot nu toe belangrijker vond (en geen zin had om twee forks te moeten mergen). Nu heb ik dus het beste van beide wereld: De PVR builds van Opdenkamp (Die erg goed up to date worden gehouden en nu ook op de final van Eden zitten) met Spotify ondersteuning via een addon! @Koro: Werkt idd alleen met Premium. Maar is dat erg? Als je zoiets als dit zo diep in je dagelijks leven wil integreren dat je het op je HTPC wil, dan heb/wil je het wrs. ook al op je smartphone, etc. En heb je dus sowieso de premium versie nodig. |
| April 3, 2012 at 22:18 #14517 | |
|
hans |
de spotify add-on is er inmiddels ook al, dit had je waarschijnlijk al gezien |
| April 4, 2012 at 00:10 #14518 | |
|
eversteegt |
Yep, hier!: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=125147 Ik dacht dat ik deze dit weekend had gepost trouwens, maar blijkbaar niet verschenen. In ieder geval: Deze plugin installeert zo veel makkelijker dan het werk van Akezeke (spotyxbmc2). Overigens natuurlijk niets ten nadele van het geweldige werk van Akezeke tot nu toe. Maar ik ben bang (of blij?) dat Spotimc nu toch de toekomst zal hebben. Het werkt hier iig reeds erg goed voor een alpha versie |
You must be logged in to reply to this topic.
Recent Comments