Ondertiteling wordt 1 sec weergegeven

Home Forums XBMC Windows Ondertiteling wordt 1 sec weergegeven

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Marcel2406 1 year, 1 month ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Praetorian
    Member

Moge. Ten eerste bedankt voor deze site. Ben sinds kort in aanraking gekomen met XBMC en het bevalt me zeer goed.

De vraag is dat er bij verschillende BD films (streamen) de Nederlandse ondertiteling minder dan een seconde verschijnt, dus veel te kort om te lezen. Schakel ik dan over nar een andere taal, dan gaat het wel goed. Ik heb de instellingen doorlopen binnen XBMC en verschillende instellingen geprobeerd, maar helaas, het werkt niet. Bijv bij Lord of the Rings doen deel 1 en 3 het niet goed, maar deel 2 geeft de ondertiteling wel goed door. De downloads zijn van dezelfde poster en ik neem aan dat die deze films op dezelfde manier heeft bewerkt.

Alvast bedankt

Praetorian

Marcel2406
    Member

Mijn ervaring met XBMC bevalt mij ook prima. Ben sinds een maand dit nu aan het gebruiken. Heb daar voor een scala aan mediaplayers gehad (HDX1000, Popcorn hour, ACryan Playon) maar die kunnen allemaal niet tippen aan de veelzijdigheid en vooral snelheid van XBMC.

Het probleem van de nederlandse ondertiteling die een fractie van een seconde in beeld blijft heb ik ook en ik heb het volgende ontdekt. Namelijk bij films waarbij Custom NL subtitels zitten doet dit probleem zich voor. Bij een retail film met dus retail NL subs heb ik het probleem niet. Hoe het komt dat je bij Lord of the Rings 2 wel goede subs hebt weet ik even niet maar het zou kunnen dat die poster de films ook weer van iemand anders heeft gedownload. Echter een directe oplossing van XBMC heb ik nog niet gevonden maar heb wel een omweg. Je kan namelijk een ondertitel scraper Add-on downloaden die dan weer bij Ondertitel.nl de subs download voor je film in een srt formaat en die werkt gewoon. Dit doe je vanuit het OSD menu vanuit de film.
    Ik zou zeggen probeer dat eens

Groeten
    Marcel

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.